Downunder here I come - Reisverslagen van René van den Kerkhof - WaarBenJij.nu Downunder here I come - Reisverslagen van René van den Kerkhof - WaarBenJij.nu

Downunder here I come

Via Hongkong beland ik in Auckland, alwaar mijn zus me opwacht. Na twee maanden verlaat ik NZ en verwissel het voor Australie en dat zal na twee maanden eveneens worden verwisseld voor een kort bezoek aan Hong Kong om vervolgens weer op tijd terug te zijn voor de Carnaval :)!

Recente Reisverslagen:

28 December 2009

Tour de Pays-Bas

23 December 2009

Rood, wit, (blauw)...

12 December 2009

Een rare snuiter...

28 November 2009

Wat is de hoofdstad van Australië???

14 November 2009

Met R-day naar de…..: Schildpadden!!!
René

Na het Te Cool bijhouden van deze site, is het weer tijd voor een goede update: vanaf september zal er namelijk weer regelmatig melding worden gemaakt van mijn belevenissen, dit keer vanuit Nieuw-Zeeland en Australie!!!!

Actief sinds 08 Juni 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 33249

Voorgaande reizen:

08 September 2009 - 23 December 2009

Downunder here I come

31 Augustus 2006 - 19 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: